Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tjejigt or manligt!

Kategori: Allmänt

Eftersom jag är så jävla girli girli så ligger jag i soffan med en riktig god lössnus! Det är ju verkligen så mycket godare! Ibland undrar jag om jag föddes med fel kön... Och egentligen är homosexuell? Jag och Farre får ju stånd av ett filmklipp så det är ju inte bara jag som är misstänksam! Jaha, har nyss tryckt i mig en låda med mat! Vem som har lagat den det vet jag ej, det enda jag vet är att det alltid blir fel när man beställer från annexet! Så jag försöker verkligen att undvika att beställa där och kanske försöka laga min egen mat! Men ibland orkar man bara inte! Och inte Peter heller... men se så söt jag är med rufsigt hår och gammalt smink och en lööössnus! Ja jag är verkligen i mitt esse!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sant så sant! lössnus är godast:D vad är de för snus?

    2012-05-18 | 19:49:09

Kommentera inlägget här: