Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Natti natt

Kategori:

Nattar tokfia min, läst lite bok och sjungit :) Så mysigt! Idag så har det varit lite kalas för Älsko! Bra presenter tycker jag att han fick! Tror han vart nöjd han med :) varit på tippen i morse mitt i värsta renskuren och kasta ett helt last med skräp! Fasen vad man samlar på sig! Måste nog ha en rensning mer än en gång per år. Och vart tog det braiga vädret vägen? Vilken sommar vi har haft varmt en vecka sammanlagt på hela sommaren! och då har det inte ens varit en riktig värme! Suck jag kommer ju att bli sjuk av att inte få någon sol.. Så trist! Jaja vi håller iaf på att smida planer på lite renovering, så jag hoppas det bli av så snart som möjligt för vi har skjutit på det på tok för länge. Så lite har jag att se fram emot :) Och se så tokig flicka jag har ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: