Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Soffläge!

Kategori: Allmänt

Ligger i soffan och tycker allmänt synd om mig sjäv! Anna kommer snart hit och tar hand om mig. Men nu ska jag verkligen bara ligga i soffan slappa hela veckan!
Sen måste jag bara säga att det var enormt många fegisar eller latgrisar som inte kommenterade!
Men det var riktigt roligt att läsa era kommentarer ni som "vågade" :D
Igår hade vi som sagt födelsedagsfirande för våran Anna! Jag gjorde ett blogginlägg som vart KATASTROF! Vad hände? Jaja sånt som händer =)
Ikväll är det även en massa bra skit på tvn! Så då vet ni vart jag ska hålla till ikväll!
Kanske ska köpa lite gotta eftersom vi ABSOLUT inte åt något av det igår ^^




Kommentarer

  • Annas Syss säger:

    Okej Amanda, jag erkänner! Jag brukar läsa ibland.. Bara för att du är söt.

    2012-05-15 | 19:23:45

Kommentera inlägget här: