Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Det finns inte ord nog!

Kategori: Allmänt



Det finns inte ord nog att beskriva känslan jag har för min familj.
Jag har en man som ger mig allt jag någonsin behöver.
Han älskar mig, och jag honom.
Han ger mig två liv att älska. Två liv som jag inte kan vara utan.
Mina barn, Det finns inget vackrare än dom.
Glädjen dom ger mig.
Kan man önska sig något mer.
Att känna deras kärlek till sin mamma och pappa är det starkaste man kan uppleva.
Deras skratt deras tårar alla deras känslor som slår rakt in i hjärtat.
Jag får dela allt det där med dom.
Det är så himla mycket känslor som rusar genom kroppen.
Och ibland får man riktigt ont.
Man hinner inte med.
Tiden går för fort för att man ska hinna med alla känslor som ständigt är.
Kan man pausa.
Hinna känna.
Förändra.
Kan man bara få vara där man är, För en stund..
Se verkligenheten och faktist se att livet är underbart.
Tänk dom som är så upptagna som inte hinner.
Känna det underbara med livet.
All den värme man ger till varandra.
Men jag har tur.
Jag försöker stanna upp.
Jag känner efter.
Och jag känner













Kommentarer


Kommentera inlägget här: