Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tips!

Kategori: Allmänt

Nu behöver jag lite tips på bra och roliga bloggar!
Driver du en blogg så kan du väl bara länka den bland kommentarerna, Finns säkert jätte många bloggar man kan läsa men jag fattar ju inte hur man hittar åt dom! eller om det finns någon blogg ni följer och tycker är bra? '
Alla bloggar funkar bara det inte är bakbloggar! För det intresserar mig inte =)
Vooree så toppen om ni kunde göra det, Och var inte brydd och lämna eran egen, Då blir jag bara glad! =D
image description

Kommentarer

  • Ebba säger:

    haha :D rolig du, här är min blogg! och sen så har jag två bra bloggar att tipsa om, Sandra Beijer (http://rodeo.net/niotillfem/) och Hannah Fridén (får inte upp den bloggen just nu av nån konstig anledning så kan inte länka men googla bara hennes namn så kommer den upp) dom är bra på så totalt olika sätt, det är det bästa tycker jag.

    2012-06-12 | 21:55:47
    Bloggadress: http://jamtlandstaus.devote.se

Kommentera inlägget här: