Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Allmännbildad!

Kategori: Allmänt

Jag har konstaterat att ungarna på det här tåget är mer allmänbildad än vad jag är! Dom kan typ allt verkar det som, räkna på olika språk, dom verka ha varit i massor av länder! Kan hela solsystemet och planeter utantill! Själv så sitter man här och kan nämna tre? Men jag har lärt mig att det fins åtta planeter och att pluto inte är en planet? Kanske jag skulle satsa på att gå om skolan iaf? Haha Lisa har varit schyst och tagit med sig böcker åt mig, men eftersom jag har två barn som står bredvid mig och pratar hela tiden så har jag lite svårt att läsa, men det är ganska intressant att lyssna och lära sig av dom ;) men ser verkligen fram emot att komma fram tvätta av sig sminket och lägga sig i sängen och snacka och sova :) Fisen målar naglarna så det stinker i hela vagnen, Hon kunde ju inte vänta tills vi kommer fram! Vi får iaf hämtning när vi kommer fram så vi slipper dom äckliga t-banorna ikväll iaf Grett! Och en hel mysig bild på dom vackraste barnen i världen!

Kommentarer

  • Jenny Viklund säger:

    Du skulle ha laddat ner en ljudbok och lyssnat på =) Det brukar vara toppen att lyssna på när man åker tåg =)

    Ha en bra resa



    Mvh Jenny Viklund

    2012-04-26 | 21:04:02
  • Alexandra säger:

    Haha när Devin tar studenten så ska detta vara hans bild!! :D

    2012-04-26 | 22:14:26
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: