Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Taggad!

Kategori: Allmänt

Ja idag ska jag äntligen fara och hämta klänningen! Bara att hoppas på att den passar! Jag längtar!
Det är helt galet vad jag längtar! Jag funderade tom att börja packa väskan! Haha löjligt, det är ju ett tag kvar...
Idag ska jag hinna med att tvätta lite, kanske borde jag städa upp här hemma med för nu är det lite väl stökigt igen.. Men jag är ju så hungrig!

I morgon så drar jag och mammsen med Michelle in till stan!
Efter olyckan som var igår så bestämde vi oss för att åka buss! Känns tryggare då! Och Michelle tycker det är jätte roligt att åka buss så det är bra!
Kanske folk börja förstå varför jag är så rädd att köra på stora vägar där det går fort? Jag är livrädd och kommer nog alltid vara det! på fem år är det tre unga personer som man har känt på något vis som har avlidit i en bilolycka vid olika tillfällen! Det räcker nu! Någon som har hela livet framför sig  ska inte behöva gå bort!
Men vi håller tummarna för dom andra tre som var med i olyckan att dom klarar sig!


Funderar över vad vi ska äta idag! Kanske kyckling? Visst lät det gott!
Men först ska jag börsta mina tänder för det smaka skit i käften! Ni vet morgon blää!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: