Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Paus!

Kategori: Allmänt

Hej bloggen och alla läsare!

Har haft en liten bloggpaus då det bara har känts trögt att blogga! Jag har loggat in många gånger men har loggat ut lika fort igen.

Men nu ska jag uppdatera lite grann :)

Är hemma med Devin idag sen två, Han har fått ögoninflamation, Var hemma med han häromveckan med då han hade krupp och feber i över en vecka. Verkar aldrig gå över! Inte så kul att behöva vara hemma så mycket när man nyss har fått ett nytt jobb! Har jag sagt det ?? Nä jag tror inte det. Har börjat jobba på SCf så nu jobbar jag och Peter på samma ställe och det går riktigt bra! Vi ses mest bara på rasterna =)
Det här är min femte vecka där och jag har bara varit där i tre! Så ni kanske förstår att jag blir lite bitter över alla sjukdagar! Men det är ju så när man har barn.

Hösten har nu kommit och vi kommer allt närmare vintern. Jag längtar så otroligt mycket! Till julen till all snö pulkåkning och allt annat skoj! Men mest av allt så längtar jag till Februari! Resan är bokad & datumet är satt! Vi ska till Thailand! Hela familjen med Mamma Kåre Syran och Jimmy! Kommer att bli helt underbart! Men det bästa av allt är att Peter och jag kommer att ha vårat underbara bröllop där, på stranden vid solnegången! Kan ni fatta hur underbart det kommer bli! Jag kommer att ha en egen staylist fotograf livemusik blommor ja allt! Jag längtar så jag håller på att ***** Dom fixar allt åt oss! jag har blivit helt besatt av bröllopet! Det som gör mig mest frustrerad är att jag inte hittar någon klänning! Jag vet exakt hur jag vill att den ska seut men jag hittar den inte! Så jag sitter varje dag och letar och letar! Men den kommer väl :) Tänkte att jag skulle visa lite bilder därifrån.








Åh får lyckorus hela tiden! :) Kärlek för hela slanten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: