Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

God morgon!

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och har nästan nyss vaknat! Somnade vid halv åtta igår och vaknade halv åtta idag :) Super skönt att vara pigg!

Idag är jag ju hemma med evin, Han hade inget var i ögat i nu på morgonen så det kanske inte är något? Fårse under dagen om han är bra så kan han kanske fara på dagis i morgon.

Igår när jag var och kikade runt på nätet så hittade jag min klänning! :D Tog och klickade hem den så vi får se om den passar och om den är lika fin som den såg ut att vara! Vill ju ha det mesta klart så fort som möjligt! Det är mycket som ska göras!

Nu ska jag och lill gubben ta och kliva upp och ta ett bad. Sen kanske vi tar och går förbi gamm momman :)

Kommentarer

  • ida - konst säger:

    va lyckliga ni ser ut tillsammans :)

    Tusen tack för kommentaren! Och zebra tavlan blev såld till en bekant :)

    2011-10-14 | 23:00:54
    Bloggadress: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: