Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Dagen började bra!

Kategori: Allmänt

Dagen började ju bra. Jag och Devin tog morgonbad och gjorde oss i ording för att sedan gå vidare till gamm momman och fika, Härlig frukost! Han har ingen ögoninflamation iaf så på fredag ska han få komma på dagis så han får vila en dag till, Han är trts allt lite snorig och jag vill inte riskera att han ska bli sjuk igen..

Senare på eftermiddagen fick jag veta att en klasskarat till mig avled i en bilolycka! Jag som pustade ut först för att jag trodde att det inte var några jag kände som var med, sen fick man veta att det var han!
Det är för jävligt att det är så unga som rycks ifrån oss!
Jag blir riktigt ledsen samtidigt som jag blir arg! Man vet inte riktigt vad man känner!
Men han var en bra kille som hade hela livet framför sig.
Jag sänder en varm tanke till alla hans vänner och familj!

Vila i frid Mikael Eriksson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: