Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Springtur!

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit hem efter en liten springtur. Började gå en bit sen kände jag att jag fick lust att springa :) Vilket var super härligt. Synd att jag hade två tröjor och två linnen på mig så jag vart ganska svettig =/ Huvva!

Var även på en lång pomenad i morse fast sdå hade jag med mig båda hundarna. Känner mig hyffsat hurtig idag ;)

Nä nu börjar rå bantningen! Iaf tills på torsdag då drar jag ju till Stockholm, Men sen efter det börjar jag ju att jobba och då ska jag fortsätta att banta, Blir lättare att banta när man jobbar och inte har en massa mat och affärer runt om sig :P

Igår så hade jag myskväll med Isabell. Vi såg en ganska bra film och åt ostbricka :)

Michelle är fortfarande jäte sjuk så hon bli hemma ifrån dagis och pappan får vara hemma med henne medans jag är på dagis och fortsätter inskolningen för lilla Devin.



Inlägget skrevs igår kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: