Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Hej bloggen!

Kategori: Allmänt

Idag var det tredje inskolningsdagen för Devin och jag tycker det går jätte bra för honom.
Han är väldigt mammig men det går frammåt.
Han utforskar lite sen leker han, Min lilla gounge!

Han klättrar som bara den och det är skitjobbigt! Man kan inte sitta en sekund i soffan utan att han ska klättra och GÅ i soffan! Livsfarligt! Så nu har man alla kuddar huller och buller så han inte ska kunna ta sig upp, Ne då klättrar han på bordet stället! Hm suck, Man kasnke ska ta bort allt och bara ha kuddar på golvet ;) Haha
Tur dom lär sig snabbt och att dom blir stadigare med tiden :)

Annars då? Min Pattis är hemma vilket jag tycker är väldigt kul! :D
Inte hemma just för tillfället då hon drog till stockholm! Men kommer hem i morgon tror jag ?

Fick en skön bild av syss haha :P Tycker den skulle funka som reklam bild? Jag visar verkligen hur gott det är med chips!




Nu vart jag hungrig bara för det då!
Undra vad man ska käka idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: