Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Visst är det söndag?

Kategori: Allmänt

Nyss kommit hem ifrån en härlig lagom lång promenad med hundarna. Tequila orkar inte gå hur långt som helst. Men jag tyckte hon gjorde det riktigt bra som gick hela vägen själv. Så smångom så orkar hon nog gå min runda :D
Nu längtar jag så mycket till somaren. Iaf tills det blir riktigt bart på vägarna och att man kan ha tunnare kläder på sig :) Gå med stavarna och hundarna i härligt väder det är livet de :P
Älskar att vara ute men jag är kräsen på väder ;)

12-15 Maj drar jag till stockholm med Patrise! Träffa syrran Moa ja och antagligen Anton eftersom vi lär ju hänga med dom :) Tur tiden går fort för jag vill verkligen vara med min syster! :(

Middag hor mammsen blir det idag med. Invigning av derar snart klara kök :P Skit snyggt! Är så avundsjuk för jag vill oxå ha ett nytt fint kök!

Nu ska jag försöka hitta på något att göra. Typ städa vore ju bra! Behövs gör det oxå. Tur att det inte är så stökigt så det går fort så mankan göra något roligt sen C=




























Några härliga bilder :)

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag räknar dagarna redan!! Det kommer bli så roligt :D Saknar dig sååååååååå mycket syss!! <3<3

    2011-03-13 | 13:32:22
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: