Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lycka!

Kategori: Allmänt

Vem gav mig turen att få känna lyckan flöda inom mig, Att få älska och att bli älskad.

Sorg och smärta är sånt som hör till livet.
 Jag har känt båda och har fått lärdom av det.

Vänner kommer och går.
 jag har gått vidare från några
 men kommer få nya på vägen genom livet.
Att få barn är min största lycka,
 Men kanske inte din.
 Vi söker olika saker
 i livet och det finns inget som är rätt eller fel.

Det här är min väg och jag ska ta mig igenom den med glädje.

Jag ska fortfarande upptäcka vem jag är.
 för jag förändras på vägen.
Jag ska göra allt jag kan för att jag ska ta vara på dom fina som finns i mitt liv.

Jag ska behandla dig med respekt. Om du behandlar mig med samma respekt.
Annars kan du gå.

Tack för att just du finns i mitt liv!
Ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer

  • Pattah säger:

    du är så söt, lika söt som en litn litn " visar med fingrarna och gör en söt grimars"

    2011-03-12 | 23:58:32
    Bloggadress: http://patriseutochinuppochner.blogspot.com/
  • malin & alicia säger:

    oj, ha du skrivit det där? va som pricket på i:et! så bra!! stämmer så jag får rysningar till mig själv också :) ses vi till veckan på bvc?



    kraaaamar ifrån oss

    2011-03-13 | 08:21:01
    Bloggadress: http://amstrandh.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Svar- Åh vad ni är söta!

    Kände mig lite djup igårkväll så texten bara kom ur mig haha :)

    Malin det är klart vi ses på torsdag! Och jag vill ju ha ditt lösen och namn på din blogg :P

    2011-03-13 | 11:12:38

Kommentera inlägget här: