Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Strålande sol!

Kategori: Allmänt

Och naturligtvis har jag inte varit ute idag..

Men jag har varit på kyrikis med Devin. Busat och ätit lunch.

Har även varit och köpt förköp till dansgalan så jag och älsklingen kan gå ut och dansa ;)

Sen har jag handlat hårfärg och en ny maskara. Har aldrig testat den så det ska bli spännande!



Var även på Helens kläder och köpte mer trosor till Michelle då hon har slutat använda blöja på dagtid :) Vilken duktig tjej jag har. Sen så sparar vi ju in mer pengar genom att slippa handla en massa blöjor, Det är ju så dyrt! Och tråkigt att lägga pengar på.

Idag var det första gången på dagis hon var utan blöja och hon hade varit jätte duktig på att gå på toaletten så det inte hann ske någon olycka :)

Och lilla Devin han gör oxå stora framsteg. Han kan nu stå alledes själv och har tagit två steg två gånger. Så nu är det inte allt för länge kvar tills han kan gå själv :P

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv fem så vi kan gå till mommen och käka :) LYX

Kommentarer


Kommentera inlägget här: