Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Renoverning!

Kategori: Allmänt

Känner att jag måste påbörja något nytt här hemma!

Nu vill jag renovera! Första jag ska göra är att måla om ena hallväggen vit! Eftersom det vart en misslyckad tapetsering samt att taper har fått "repor" Inte så snyggt. Så vitt blir bra och sen ser det mycket freshare ut! Stavas det så?? Hehe

Måla om spegeln vit ska jag oxå göra. Kan inte fatta att vi köpte den för 1500 och den är inte ens snygg! Finns snyggare och billigare!
Sen så har vi det här köket! Måste försöka få fram ett pris så man kan börja planera om vi ska göra om det eller inte. Hmm ja drmma kan man ju alltid göra :)

Så här ser vårat kök ut nu




Inte alls så snyggt om ni frågar mig.
Jag vill ha ett nytt fint kök =D

Nu är älsklingen ute och joggar. så då passar ju jag på att sitta här :)

Snart när det blir bart så ska jag oxå börja springa igen. Jag började ju med det i höstas som ni kanske minns :P Så då ska jag ju naturligtvis förtsätta till sommaren :)

Kommentarer

  • Tina säger:

    fins hur mycket som hellst man vill göra,.:D.. Men ja tycker det inte ser så illa ut hos dej. då ska du se hos mej=).Rena gammeltiden.Men man få ju at en sak i taget:D

    2011-03-17 | 13:44:38
    Bloggadress: http://tinasnobben.blogg.se/

Kommentera inlägget här: