Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Panik!

Kategori: Allmänt

Hade panik i morse! Jag kunde inte hitta mitt körkort eller leg!

Och jag som ska åka till stockholm på Fredag!

Hur kul skulle jag ha haft där då? Jag som ska ut med Moa och Anna. Det hade blivit katastrof! Tänk om jag skulle behöva visa leg när jag ska flyga ?  Aaaaaaaaaaaaah! Fatta paniken!! Jag gick till polisen för jag ville höra om man kanske kunde få någon provesoriskt men det var stängt! Tur val väl det för då gick jag ju hem och börja leta ännu mera som en galning. Hittade till slut mina kort i peters munktröja invikt i garderoben :D Gissa hur glad jag vart då. Jag gick genast på jojo och köpte mig en ny fin turkos plånbok :)

Den blir lätt att hitta om man tappar bort den hema :) Har inte så mycket turkosa saker hemma :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: