Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Nu känns det bättre! Alltså jag var så trött i morse så jag visste inte om jag skulle överleva!! Devin vaknade 05.55 Lite väl tidigt för min del även för Michelle som oxå vaknade då och hon skulle på dagis så jag ville att hon iaf skulle sova en timma till! Men nu vet jag att hon kommer vara jätte trött när hon kommer hem :( Iaf så när jag väl fick Devin att somna om så så ringde kl efter 20 min.. Suck säger jag bara haha men nu när jag varit vaken ett tag och tagit mig ut så blev jag piggare :)

Hade ju tänkt mig en tidig kväll ikväll men det skippas eftersom jag har ju en massa program jag bara måste se :D Och det är jag nog inte ensam om :P

Tagit lite bilder nu ifrån morgonen! Han är så fin!



Min lilla gullprins! :)

Kommentarer

  • Maria Sandberg säger:

    Vad söt han är.. Men jag måste få fråga vart ni har köpt hans body?

    2011-03-28 | 22:27:15
    Bloggadress: http://Sandbergmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här: