Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Kyrkis

Kategori: Allmänt

Har varit på kyrkis idag med Devin.
Massa bus och gott fika :D
Skitväder är det oxå som dom flesta redan vet, Så ute vill man inte vara.
Devin sover och Michelle vill ha mat, Som vanligt vid den här tiden :)



Längtar så mycket tills jag ska få åka till Stockholm igen!  Jag och Patrise ska göra en riktigt god sallad att ta med på tåget samt en liten vinflaska ;) Vilken rolig resa det kommer bli! :P
Sen ska vi väl samla gänget och gå ut på fredagen och sen så tror jag det blir grönan med!
Ni förstår väl att jag längtar! Ska bli så skönt när Pattis kommer hem igen så jag har en vän hemma iaf! :P Sen så tar det inte så länge innan syrran kommer! Wiihoo vad roligt! :)

Alla verkar få veta vad dom får tillbaka på skatten, Jag vill oxå veta! Eller så kanske inte, Inte om jag måste betala tillbaka! Suck! Med min vanliga otur så kan det nog bli så!

Min fina dotter



Kommentarer


Kommentera inlägget här: