Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Bvc

Kategori: Allmänt

Har varit på bvc en sväng idag, Men lillknodden vart så trött så vi tog och for hem :) Medans han har sovit så har jag passat på att städa lite. Det vanliga, Dammsugning och golvskurning.
Tänk att jag fortfarande skurar golven varje dag fast tequila har blivit rumsren! Haha det är väl sånt som sitter i. Sen så vill jag ju inte att Devin ska få i sig något skit :) Och jag gillar ju när det lukar gott här hemma :D
Devin har börjat ta mer och mer steg och det är såå roligt. Nu är det nog inte länge kvar tills han börja gå påriktigt.  Snart dags att hämta Michelle på dagis sen så gör hon helg!
På lördag så ska hon få sova hos momma sin och Kåre vilket jag vet hon tycker är jätte roligt!
Och lilla Devin få vara hos sin farmor :) En massa mys blir det för barnen.
Måste ta mig på afäären och handla någon "nyttig" middag, Men har verkligen brist på fantasi.



Nu blir det några gammla bilder några dagar framöver då syss ska låna sladden så hon kan ladda sin kamera :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: