Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Bloggtorka haha ;)

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen :)
Har haft en massa skoj jag!
Jag har ju varit i stockholm och haft det tok bra!
Saknade mina små när man såg små barn i deras ålder :P
Passade på att vara med den här damen en kväll med :) Trots att hon var sjuk så fick jag mysa lite med henne :)




Idag hände även en liten olycka här hemma.
Michelle tog och välte ett stort hallskåp! Ren tur att ingen fick den på sig eftersom vi alla tre var i hallen!
Så nu har vi kastat ut skåpet och inhandlat nya hall saker och så här vart resultatet :)



Vart hel nöjd med det här. Ser mycket bättre ut än det gjorde innan. Sen så känns hallen större på något vis :) Hihi.. :P

Nu sitter jag och Alex och bokar tåg biljett till Stockholm för mig och Pattis! Ska bli så grymt roligt att åka dit igen!!! Hihi längat! :P:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: