Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Bloggar!

Kategori: Allmänt

Det finns en massa olika bloggar att läsa! Spännande! En del skriver om sina perfekta liv, en del skriver om sina mindre perfekta liv och beklagar sig.

En del skriver om mode, mat, träning osv..
Det är så lätt att skriva några glammiga rader och få folk att tro att man lever det perfekta livet.
Men det är också så lätt att se när en människa ropar på hjälp!

Vad döljer sig igentligen bakom den där bloggen du läser. Är det verkligen som det ser ut?

Den som dömmer folks utseenden den som hänger ut folk i sina bloggar, Vilket jag tycker är ytterst löjligt! Det är nog det värsta! Är jag ovän med någon så skulle jag aldrig skriva ut något om det i min blogg. Jag skulle aldrig hoppa på någons utseende för vi all är olika och det är ju så lätt att ta åt sig av dom dåliga texterna vi läser! Jag tänker så här om sånna personer, Dom som gör så kan inte vara nöjda med sig själva.. Tragiskt att vuxna människor gör så! Eller dom som hänger ut folk är riktiga fegisar!
Alltså något står inte rätt till med dom personerna som gör på det sättet!

Tur det finns många härlga bloggar att välja imellan :)

Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: