Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

ÄNTLIGEN!

Kategori: Allmänt

Har nu äntligen lyckas tagit tag i den där övervåningen.. Alltså hela huset städades idag vilket känns otroligt skönt, Nu är det bara invänta kaoset som kommer komma igen hehe..

Helt omöjligt att hålla städat när man har småbarn två hundar och en karl! Haha skämtosido, Finns säkert en del som lyckas hålla det tipptopp men det gör jag inte jag! Ständigt kaos känns det som, Det där jävla hundhåret som jag så gärna vill ha så jag skaffar mig ännu en hund det är nog det värsta! Men det får man räkna med när man har hundar. Tur at Peter är allergisk mot katter för annars så hade jag haft en massa sånt hår med och det är ännu värre!

Och tvätten alltså jätte högen, Den har jag lyckats vika in med, Vilka barn jag har som snällt sitter och kolla på film medans mamman städar :D Nästan iaf ;)

För övrigt så skippar jag middagen då jag verkligen inte vill laga mat åt mig själv! Men Amanda du har ju två barn som äter?

Jaa det har jag men eftersom jag och Peter har en liten bantar vecka så äter dom inte samma mat som vi gör!

Oj vilken lång inlägg det här vart :/ Och tråkigt hehe men allt bara flyger ur mig! Nu ska jag ta och ringa min vackra syster eftersom jag saknar henne så otroligt mycket!

Och glöm inte DH ikväll!


Tjaoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: