Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Såja!

Kategori: Allmänt

Är nu hemme igen efter en lång promenad med stavarna! Kanon skönt trots regnet.

Hade tänkt mig att springa varannan dag och gå med eller utan stavar resten av dagarna :P

Kommer nog att bli bra. Äta ytterst lite kolhydrater.

Tänkte bara dra lite snabbt hur mina måltider kommer att se ut.

Frukost typ en

Fika Eller något annat bär eller frukt typ.


Lunch 





Fika  





Middag  







Kvällsfika Vatten!


Ja ungefär så här kommer jag att äta. Fast kyckling och fisk! Mycket grönt! Sen ska jag göra plankan i sex min varannan dag :)
Hoppas det funkar!
Sen behöver jag inte få någon undervisning om hur jag ska äta och att jag gör fel blablabla...
Jag lyckades gå ner 10 kg på 1½ månad på mitt sätt så deså!

Idag har vi varit till läkaren med båda barnen för deras hosta. Så nu hoppas jag bara att det går över. Hann inte hämta min host medicin så det få bli i morgon! :) Vill bara bli fri från den nu!

Se ut som det kommer bli en regnfri midsommar, Vilket gillas skarpt! Hoppas att det inte ändras!
Nu ska barnen göras i ordning för kvällen så... Hejdå :)

Kommentarer

  • Ellaella. säger:

    Shiiiiit..du har typ den bästa dietbloggen ever!!

    2011-06-22 | 12:51:14

Kommentera inlägget här: