Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ooh!

Kategori: Allmänt

Nu var det länge sen igen!

Är hundvakt sen i måndags åt lilla Doris. Ska ha henne tills på söndag :)

Så nu är det full fart här hemma! Tre hundar två små barn och en karl! Ha de ni :P

Bantningen fortsätter och jag kör stenhårt! Väger nu 59kg så då har man fyra kvar! Jag mår mycket bättre när jag inte äter så mycket skit utan fokuserar med på att äta "bättre" det må vara lite mat jag få i mig men faktis så mår jag bra! Är så sjukt taggad så jag blir bara så exalterad av tanken på att förlora kilon! Njuter av att gå på mina promenader, Dock så kan jag inte påstå att jag njuter av att träna magen för det är så jobbigt!!
Att verkligen ha viljan till at gå ner får en helt att glömma hungern. äter ingen middag och jag blir inte ens hungrig. Dricker en massa vatten gör jag så det är kanske det som mättar mig? ;)

Men faktis så ska jag äta middag i morgon. Då blir det tacos! Är inte så onyttigt om man skippar bröd och bara ha lite sås :) Måste ju unna sig lite så man kan ha den bästa familje tiden. Vid middagsbordet :P

Nu målar jag naglarna och färgen får bli vit :) Kanske inte så snyggt men jag har lessnat på alla andra nagellack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: