Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Jag dööör!

Kategori: Allmänt

Fasen vad jobbigt det är! Asså plankan är fan det jobbigaste jag vet! 6 minuters träning och det håller på att bli min död! Magen värker,ont i armar och ben, jobbigt att andas...
Ja vad gör man inte för att lyckas gå ner i vikt och tajta till kroppen lite.

Just det, Skulle behöva lite tips på hur man kan träna benen i hemmet? Så låren blir fastare? Så in med alla tips jag kan få! :)

Iaf så ska jag ta och bada Michelle som stinker kaviar =/ Sen så ska dom små nattas och då blir det antingen en löptur eller att gå med stavarna, Hade inte räknat med en sån jäkla träningsvärk!

 

Kommentarer

  • Ellaella. säger:

    Du är såååå cool med dina stavar, gamm amanda (; Hehehehehe

    2011-06-24 | 02:30:47
  • sandra säger:

    Knäböj mot vägg är bra! Man ska stå med ryggen mot väggen och sedan Sjunka långsamt ner tills knäna håller 90 graders vinkel, och sen resa sig långsamt.

    Som att man låtsas sitta på en stol, tränar rumpan ssamtidigt. Funkar jätte bra :)

    2011-06-28 | 14:39:44
    Bloggadress: http://sandraingridsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: