Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Hej Sommar!

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen! Nu var det så länge sedan jagskrev ett inlägg.

Har inte orkat helt enkelt, Det var annat när man bara var hemma. Men nu när man har börjat jobba så är men helt slut helt enkelt.

Är så trött på kvällarna så jag bruka kunna lägga mig runt sju med Michelle.

Ja livet leker och barnen mår bra. Allt är som vanligt här hemma med andra ord :)

Nu är det sommar och värmen är på väg vilket jag tycker är helt underbart! Som jag längtar tills man kan ta med sig familjen och bada!

Idag har vi varit ute mest hela dagen, Var på hempan och busa sen på barnkalas sen vidare till tullingsås för grillning :D Super gott var det :P

Lite bilder från dagen!

 Mamman & Devin



 Pappan & Devin

 Micha

 Micha


 Amanda

Världens snyggaste karl!

Min helt fantastiska familj ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: