Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Grattis Sverige ?

Kategori: Allmänt

Är ingen stor firande jag iaf! Men det var firande på hempan sen såg man några "små" barn eller ungdomar som man kanske kallar dom springa runt med sverige flaggor på byn.
själv så startade vi dagen med en härlig frukost ute på gården på en filt. Vilket uppskattades av bernen :) Var verkligen super mysigt och soler sken och det var varmt i luften!
Av med kläderna steka i bikini! Vilken lycka!!

Vi spela spel lekte med bollar och massa annat bus!
Nu sover barnen och dom är helt slut.  Inte så konstigt när dom är lite förskylda.
 Men självklart ska jag bjuda på dagens bilder :)

 Bloggaren själv

 Barnen

 Jag & min fina

 Barnen

 Jag & älsk käka frulle

 Lilla D

 Tequila

 Blomma

 Blomma

 Blomma

Det som återstår av dagen är middag hos min älskade mamma ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: