Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

God morgon!

Kategori: Allmänt

Vakna för en stund sedan. Blev inget jobb för min del idag då lilla D är sjuk. Han har feber men inte så hög. Snoret rinner och en jobbig hosta på nätterna. Michell for på dagis då hon har längtat efter det hela elgen tror jag :) Bra att hon tycker om att vara på dagis.

Så jag ska ta och göra mig i ordning och ta en promenad med Devin.

Igår fick jag gå upp och leta spöken för första gången.

Michelle vaknade och grät, när jag kom upp så sa hon att hon var rädd och ville inte sova för det fanns spöken ute i skogen. Och när jag tog bort gardinen och visa att det fanns ingen skog och inga spöken så fanns dom i garderoben istället! Så det var bara att gå igeno den och visa att det fanns inga är heller. Efter tre gånger så gick hon och la sig i vårat rum och där sov hon :)

Ne nu ska jag ta en dusch så man kommer ut någon gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: