Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tjoohopp :)

Kategori: Allmänt

Har haft en riktigt bra dag.

Lilla Nikita var här idag igen. Kommer kännas konstigt i morgon när hon inte kommer på morgonen! Men jag får väl kanske låna hem henne någon dag :) Myys!

Lisa kom med ett paket iaf som tack för hjälpen. Sötis det hade hon verkligen inte behövt för det har bara varit roligt :) Ska visa sen vad det var.

Lillfisen sover och Michelle kommar på något dåligt barnprogram, Snart slutar älsklingen så då ska vi äta simonsallad. Så gott ska det bli. Är så hungrig eftersom jag bara ätit en riskaka idag :/

Och i morgon gäller det. Kanske jag bli fröken krull då. Ska ju permanenta mitt hår samt klippa :)

Eller så blir det bara klippning, Men jag hoppas verkligen att jag får permanenta håret annars så blir jag lite små ledsen :(

Har inte hunnit badad än som jag skulle göra idag. Tiden fanns inte till så det få bli ikväll när barnen somnat så ska jag ha en härlig hårinpackning :)

Saknar mina fina med otroligt mycket! Alltså Alex & Ella Hihi För ni som inte visste det!

Sen så måste jag ju säga GRAAAAAATTTIS till Anna som klara uppkörningen :) Snart så har hon körkortet i hanna ;) Puusss

Tjaoo

Kommentarer

  • Ellaella säger:

    Saknar dig med gumman. Jätte mycket! Typ en månad tills jag kommer hem..:p

    2011-01-20 | 20:52:42

Kommentera inlägget här: