Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tjohopp
Trött som tusan känner jag mig idag. Vart sent igår igen suck..
 Iaf så har jag lilla Nikita här idag så Lisa kan jobba och tjäna stora pengar som hon sedan ska ge till mig :) Lisa hon jobbar och har ett eget kontor där hon håller på med fakturor. Haha

Jaja iaf så är det full fart här hemma, Trodde dom skulle lugna sig men inte riktigt än hehe
ska snart ta ut hundarna så dom får kissa medans Devin sover.

Älsklingen ska jobba över idag igen som det verkar. Som vanligt får man tänka lön lön lön...

Fast jag tycker det är skit tråkigty att han jobbar över.

Ne inte alls något roligt!

Snart ska jag och älsklingen fara till stan och bo på hotell :) Mysigt. Längtar jätte mycket tills det. Så jag få rå om han lite för mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: