Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tankar

Kategori: Allmänt

Har tusen tankar som snurrar i huvet just nu om just allt som finns!

Ska ju åka till stockholm om en månad till syrran. Ska bli jätte roligt.  Funderar på att ta med mig familjen men satan vad dyrt det är! Bara resan och flyg går på över fem tusen för tre nätter! Suck..

Men jag tror nog att jag tar med mig Michelle iaf. Kan bli roligt för henne att få flyga och träffa son moster!

Min lilla sessa, Ja jag vill verkligen att hon ska följa med<3



Nu längtar jag så grymt mycket till sommaren!
Vill sola bada ta med familjen på semester och ha en massa myys!!
Ja sen så är det mycket andra roliga saker som kommer att hända i sommar ;) Men det är en hemlis hihi..

Ähh har bloggtorka så jag har inte så mycket mer att skriva..
Godnatt!

Kommentarer

  • Ellaella säger:

    Ååh, nu vill jag hem!!

    2011-02-02 | 11:35:08

Kommentera inlägget här: