Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Skönt!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag klivit upp i tid. Annars så brukar jag sova till 10 men idag klev vi upp 7.20. Men det var bara för att Michelle skulle upp på dagis. Så mest troligt kommer man i säng i tid ikväll. Vi har varit vaken mellan Ett och tre varje kväll nu och det skulle vara skönt att lägga sig vid elva iaf.

Vi startate morgonen med frukost till barnen och jag tog mina 15 min på Crosstrainern. Det var mycket jobbigare på morgonen än vad det var igår men det kanske beror på att jag inte hade någon energi i kroppen eftersom jag inte hade ätit något. Men gud så törstig jag vart indertiden jag träna. Fasen säger jag bara jag fick värsta paniken efter vatten!

Har nyss ätit en super god och nyttig frukost

2 Hårdbröd med keso tomat och salladskrydda & några gröna oliver. Drickat fick bli ett glas multi.

Har aldrig gillat keso förut men gud vad gott det är på macka. Speciellt om man kryddar det lite eftersom det inte smakar så mycket.



Till Lunch så blir det nog en burk makrill (: Middag blir det lite spaghetti och köttfärssås tror jag ?:D Men bara en liten portion. Måste ju laga middag till mina kära små barn <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: