Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Renivering

Kategori: Allmänt

Vi håller ju på att renovera Michelles nya rum hon ska få. Och tusan vad mycket det är att göra. Inte bara att spackla lite och slänga upp någon tapet här inte. Nej vi river hela taket och tapeter in till betongen! Sen ska vi sätta upp en tapet och måla över den! Måla taket ska vi oxå göra! Men jag tror nog att det kommer att bli bra.

Mint blå fondvägg och resten får bli vitt. Sen så ska jag måla garderobs dörrarna i mint blått med :)
Kommer bli så fint när man blandar in lite rosa och andra fina detaljer. Ehhe tror jag iaf ;)

Nu har jag städat hela rumet som var fyllt med damm tapeter och tak! Känns som om jag har damm hela näsan!! Huvva.. Ne nu är jag hingrig men jag vet inte vad jag vill äta och inget som vi har hemma är jag sugen på heller! Så jag väntar tills middagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: