Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Löning :)

Kategori: Allmänt

Men inte för mig :P Min lön kommer i morgon!

Har dragit en fika med Emma Pemma värd en femma :) Enn sallad fick det bli och ett halvt wienerbröd. Stavar det verkligen så ?? Heheh 
Onödigt och det var inte ens gott Bläää!

Kika lite skor och tänkte vänta tills rean men dom jag ville ha skulle inte komma på rean så då skiter jag i det! Jag använder inte fin skor så ofta. Det känns bara bra att veta att man har dom, Att dom finns i garderoben ifall man vill ha dom på sig, Ja dom som älskar skor fattar vad jag menar!

På lördag blir det nog utgång. Ska nog äta lite ost och kex hemma hos mig.

Vilka vet jag inte riktigt :P Men Emma iaf och kanske Anna F Rova om inte hon är för kär för att gå ut haha ;)

Devin sover så nu är det bara jag och Michelle. Vilket betyder att jag har en lugn stund.

Jag borde tvätta gardiner eftersom min lilla vovve har en sån dag när man gör sina behov inne. Jag hade vita gardiner men nu är det en stor gul fläck ? Inte fint.  
Hoppas på att hon har en ute dag i morgon :)

Nej nu lite nytta kanske ? Hej dåå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: