Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Kalas ;)

Kategori: Allmänt



Ja visst snart kommer dom här tjejorna med lite gotta som vi ska ha ikväll =D

Hur ska jag låta bli att tjuvsmaka?? Haha

Hoppas på en kanon kväll. Men dte kommer jag nog att ha när man har trevligt sällskap!

Ska packa barnens saker in för övernattningen hos mamma och Kåre.

Sen så ska ju UllaBellas mamma ta hand om Tequila. Snäll hon är!

Känns som om hon är lite för liten att lämnas hemma ensam så länge.

Sen så eftersom vi ska vara här hemma så vill jag inte heller att hon ska vara hemma!

Djur gillar ju inte onyktra människor.

Bazzie hon håller ju till på övervåningen så henne gör det inte för! :P

Ska färga håret svart igen så det ser bra ut tills ikväll.

Haha färga håret lite väl mycket. nu men till sommaren ska jag ljusa upp det sen så ska jag lägga in en brun färg så behöver jag inte färga det lika ofta. Är ju så kass på att färja hår, annars så hade jag bara gjort utväxten :)

Aa men ha en trevligt kväll för det ska jag ha ! Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: