Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Jeej!

Kategori: Allmänt

Sakerna till Michelles rum kom idag. åhh så fint det blev!

Jag vart riktigt nöjd. Gardinerna var inte alls som jag trodde, Dom var så mycket finare i verkligheten :) Nöjda tjejer vart både jag och Michelle.

Har även köpt ramar till korten som jag förstorade på Bazzie bus. Vart super fint det med. Nu ska jag bara fixa lite fina bilder på resten av familjen som jag kan rama in :)

Kommer bli fint när det är klart.

Ska ta någon dag och fixa hela familjen fin och knäppa en massa mina svartvita kort! Finast så tycker jag.


Att vara hemma och få se ut som man vill det är lycka haha eller?
Att skippa duscha håret i tre dagar gör jag nog inte om!
Så roligt var det inte att försöka kamma ut toverna!

Men på fredag ska jag klippa mig och förhoppningsvis permanenta håret. Bara mitt hår är starkt nog att göra det. Men jag tor det är de :) Annars så få jag väl raka av mig håret :P Såå snyggt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: