Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Javisst är den god ;) Är ju as pigg!
Idag är det äntligen fredag. Pärta slutar tidigare barnen är glada hihi mysigt :P

Har nyss badat satt på mig ett nytt ansikte (smink) ja och så där.
Ska ju till frissan snart och jag hoppas verkligen att jag får permanenta  håret!!

Så då får ni nog se en bild senare idag. Jag vet ju att mina fina som flyttat ifrån mig vill se :P
Idag ska vi nog laga någon ny god middag.
Undra vad. Är grymt sugen på min nyttiga laxgratäng med en god sallad till.

Sen tror jag att jag måste gå och handla ett bara nya leggings eftersom jag förstörda några när jag höll på måla Michans rum. Hehe  att jag inte lär mig att när man målar så blir det kladdigt. Det ska ju synas att man har målat. Har ju fortfarande målafärg i håret ;) hehe

Tråkigt att pästa ska jobba i morgon igen! Men han ska ju inte vara med på matchen iaf.

Dock att det inte var för min skull han struntar iden utan för att han har ont i hälen. Men jag ska låtsat att det var för min ;)

Ne nu ska jag plocka hundskit som Michelle hittade, kul nej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: