Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fika

Kategori: Allmänt

Vart en fika med underbara Lisa istället =D Vart en snabbis för att jag skulle ju hämta lill fisen på dagis. Sen for vi hem och min andra lillfis var trött och den här gången var allt som vanligt. Man behövde bara lägga ner honom som vanligt :) Och gissa om jag vart glad och vilken lättnad det var!

Allt hade varit mycket lättare om vi inte hade tappat bort den andra barnvakten för då hade han ju kunnat sova ute. Där sover han ju så bra!

Iaf så jobbar min älsking över och jag hatar att han gör det men jag älskar det när lönen kommer ;)

Undra vad det blir i helgen då? Min underbara Pattis kommer hem på fredag så något bus ska vi nog komma på! Kanske det bli östersund ? Hmm ja vi få klura lite på det :P

Ikväll blir det målning igen. Ska måla sista gången av skåpet sen ska vi grundmåla listerna. sen måla dom igen med lackfärs sen upp med dom och då är det klart :P Så på Fredag skulle jag gissa på att det är färdigt! Skojsigt =)

Gick visst inte att lägga upp några bilder :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: