Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fattar inte?

Kategori: Allmänt

Idag när jag skulle hämta Michelle på dagis så kom det en uzbek pappa som hämtade sina barn.
Att han var uzbek var väl inte det viktiga. Men iaf så ser jag hur han sätter in sina barn i bilen men han glömde visst att spänna fast dom. Det var alltså barn som är små att dom gick på dagis. Dom stod upp i bilen när jag såg hur han for iväg. Jag bli så upprörd över att vissa inte fattar att man måste spänna fast sina barn.
Tänk om dom skulle krocka? Dom små barnen som ska ha en riktig barnstol!
Jag har sett flera av dom som inte alls spänner fast sina barn eller har dom i knät. Någon borde verkligen prata med dom om hur viktigt det är!

_____________________________________

Idag blir det lyxmiddag!

Kyckling och potatis sallad med bröd! Hehe så simpelt blir det när karln jobbar över.

Har även haft Nikita här idag igen. Och idag gick det mycket bättre för båda hundarna.
Tequila var så trött så hon slocknade nästan på engång :)

Lill fisen sover och det är så skönt att han gör det när han är en glällspik!
Då kan jag samla nya krafter och busa lite till haha :)

Nu mat!

Kommentarer

  • Tina,s säger:

    När jag var på bvc, blev jag hemskt överaskad. för det kom en bil och det tog aldrig slut på barn som hoppade ur bilen en efter en. 7 stycken i baksätet. fatta inte hur dom fick plats

    2011-01-19 | 17:44:36
    Bloggadress: http://tinasnobben.blogg.se/
  • kloss säger:

    När jag bodde på tingvalla så såg jag i mina ögon "skumma" saker dom gjorde hela tiden. Tex så får barn i 5-6 års åldern ta hand själv om sina småsyskon ute som just har typ lärt sig gå! Så jävla skumt!

    2011-01-19 | 20:58:55
    Bloggadress: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: