Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

:(

Kategori: Allmänt

Idag har jag tråkigt :(

Kanske blir roligare när Peter kommer hem ifrån jobbet! Om en timma :P

Sen ikväll ska jag ju vara pet Pattis :):) Woohoo vad roligt!

Har pratat med syss idag med. Åhh jag saknar henne!
Undra då hur mycket jimmy saknar henne då ??
Ne fy jag skulle inte klara av att Peter flyttatde ifrån mig. Inte ens för en kortare tid..
Jag behöver hans pussar och kramar varje dag :)

Kallt och jävligt är det idag med. Och det snöar. Vill att sommaren ska komma nu så man kan vara ute utan att frysa bli blöt och slippa ta på hundra kilo kläder! Bada sola äta glass! Ja ni vet allt sånt. Åhh ja just det och grilla Muums vad gott!


Sommardag med Lisa :)

Kommentarer

  • lisa säger:

    Åå.. Jag vill också ha sommar :-) mys!

    2011-01-15 | 13:13:28
  • Alexandra säger:

    Saknar dig me älskade syss!! Jimmy lever nog livet skulle ja tro! Njuter av sin fria tid ;D



    Men tänk, de e inte så länge tills du kommer och hälsar på och då äre nästan sommar här <3



    Love you!

    2011-01-15 | 15:05:33
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: