Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

2011

Kategori: Allmänt

Ja då börjar det hårda livet. Att gå ner i vikt och äta sunt?

Iaf så har jag inhandlat nyttigare mat och jag ska äta så lite kalorier som jag kan!

Jag ska även börja träna på hemmaplan. Har nyss hämtat hem syrrans Crosstrainer som jag ska köra en kvart morgon och kväll till och börja med (: Har redan kört en kvart ikväll! =D

Mitt nya mål är att väga 56kg Nu väger jag 61kg BMI 23 BMI sen 21,1! Kör jag hårt nu några veckor så borde jag gå ner ganska snabbt skulle jag tro. Sen så ska jag bara hålla vikten! REGEL!


_________________________





Den 1/1-11 Förlovade jag och Peter oss =D
Min fina älskling han är helt underbar! Ser verkligen fram emot ett långt fint liv med honom! Älskar dig Peter..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: