Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

10.01

Kategori: Allmänt

Vaknade kl 10.01 snacka om sovmorgon!

Lilla Michelle sov hos sin momma igår så vi hade bara Devin hemma. Vilket innebar att vi hann med att måla hela Michelles nya rum. Vart skit snyggt!

Ikväll ska vi måla andra omgången då peter är och spela tönt bandy hela långa dagen! Så jag vet inte vad jag och barnen ska hitta på.

Igår beställde jag även nya gardiner och dekorer eller hur det stavas? till hennes rum samt förvaringslåder i tyg som passar hennes rum perfekt!
Åh vad jag längtar tills allt är klart och får se lyckan i hennes glittrande små ögon. Jag kan tänka mig att hon säger något med stil WOW =D

Nä nu ska jag fortsätta få tag i Lisa för hon låtsas vara en upptagen kvinna men jag vet att hon ligger i badet eller kollar på mtv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: