Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Vilken Helg!

Kategori: Allmänt

Gud vad skönt att vi entligen börja må bra! Helgen bestod av magsjuka. Inte roligt alls.

Devin började och vart riktigt klen. Han låg mest hela dagen och var riktigt kass i magen. Huvva inte roligt när dom små är sjuka.

Sen så hade jag och älsklingen en riktig myskväll. Åt räkor och en massa gott. Tog inte länge innan jag kände illamåendet smyga sig på och jag trodde jag hade ätit för mycket men icke, Var bara och kuta på toan och SPY

Ja sen så höll det på så hela natten. Fick inte sova något alls föen vid 10 på morgonen, Då var jag helt matt. Orkade ingenting. Peter vart sjuk och Michelle vart sjuk ALLA var sjuka. Fy fan. Inte alls roligt att vara sjuk när man har sjuka barn som man måste ta hand om.

Michelle spydde ner soffan och ni kan ju gissa hur det luktade. Och jag bara tänkte, Jaha hur gör vi nu då?

Öste på potatismjöl och vänta till morgonen efter. Men det funkade inget vidare. Så det var bara att ringa kemis och fick låna en super dammsugare så nu ser soffan nästan ny ut. Vi har en soffa som det blir fläckas bara man spiller vatten- Alltså ingen barnvänlig soffa, Det var fläckar överallt men nu är dom borta :D Gissa om jag vart glad!

Idag så gick vi ut på sjön en stund bara fö att få lite luft och piggna till lite grann. Har haft så otroligt ont i ryggen då jag har legan alledes för mycket. Känns lute bättre nu när man rört på sig. Har dock lite ont när jag bär eller vrider ryggen. Så Peter få vara hemma i morgon oxå efetrsom Michelle inte får fara på dagis än. 48h regeln. Så det blir att vila upp sig och ta nya glada tag :)

Nooo Moore!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: