Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Underbara FREDAG!

Kategori: Allmänt

Michelle säger till mig.

Mamma vi måste handla gummi (tuggummi)
Jag drar en fräckis
Michelle vi har inga pengar.

Tystnad uppstår och Michelle kollar på mig och säger

Mamma vi måste handla pengar!

Hon är så otroligt klok min lilla prinsessa♥

_________________________________________

Har för övrigt haft en jätte bra dag. Mått lite bättre har jag gjort Illamåendet har kommit lite till och från men inget som har stört mig. Pigg har jag oxå varit idag :)

Åt super god middag så man vart alledes proppmätt!

Världens bästa Pärta kom hem med en jätte söt blomma till mig med ett sött kort till :) Gissa vem som vart super sur! Haha Michelle vart det när hon insåg att det inte var till henne utan till mig..  Men jag vart jätte glad iaf :)



Michelle som bebis :D

Nu ska jag och älsklingen kolla på film. The tourist hoppas den är bra men det borde den vara Depp är ju med :)
I morgon så blir det nog inte så mycket som händer eftersom älsko ska spela match!!
Men om jag har tur så kanske någon vill hälsa på mig :)
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Hej hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: