Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Svårt att förstå!

Kategori: Allmänt

Familjen är det absolut viktigaste man har! En familj ska hålla ihop vara där för varanda och framför allt visa att man finns där för en. Och det viktigaste är barnen. Barnen ska veta att dom har människor omkring sig som alltid finns där för dom. Dom ska känna sig trygga med sin familj. Och när jag säger familj då menar jag inte bara mamma och pappa utan det ska vara mormor morfar farmor och farfar! Mostrar och ja alla viktiga man har omkring sig.

Jag är så himla tacksam över min familj. Min släkt är helt fantastisk! Att veta att dom finns och bryr sig så mycket om våra barn känns helt fantastiskt!
Och vad skulle jag göra utan min mamma & Kåre. Dom ställer alltid upp för oss och man kan verkligen se kärleken dom ger till våra barn!
Dom är hos oss flera gånger i veckan bara för att få rå om dom lite.
Jag kan inte förstå dom som inte visar att dom bryr sig om sin familj!
Det behövs inte mycket för att visa att man finns där. Det handlar om att ge lite tid till sin familj. Tiden går alledes för fort och sen är det försent!
Varför är det så svårt att ge lite tid till sin familj?
Tack för er som finns där det betyder mycket för oss♥



Kommentarer

  • Alexandra säger:

    En pik till mig som flyttat? :O



    Nä de vet ja att de inte är <3 Saknar er! /syster, moster och..va fan är ja till peter???

    2011-02-13 | 15:56:46
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Det vet du, vän! <3

    2011-02-13 | 19:01:51

Kommentera inlägget här: