Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Så ja! :)

Kategori: Allmänt

Nu har vi gjort ett litet rycke i källaren. Peter orkade inget mera men jag hittade iaf min sko som jag måste ha med mig till stockholm :D Haha vi fick inte sluta leta fören vi hittade den :)
Konstaterade att jag hade 22 par skor vilket jag tycker är normalt att en tjej ha. Peter tyckte det var väldigt många. Men jag sa att det var 22 par nödvändiga skor!
Man måste ju ha ett par för alla olika tillfällen. Man kan ju inte jogga i klack och man går inte ut i träningsskor så det säger väl allt. Killar behöver fyra på skor. Ett var vanliga skor ett par stövla och träningskor samt vinterskor så det är väl inte så konstigt att han tycke jag hade många ??


Jag är som alla andra tjejer och ÄLSKAR skor!

Nu blir det csi och lite mys sen sova :)

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: