Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Morgonfix :)

Kategori: Allmänt

Har klivit upp tidigt med barnen och hunnit duscha och har nyss fixat mitt underbara lockiga hår :) Eller jag håller på. Det tar lite tid att fixa!

Idag har min moster kommit så det ska bli roligt att träffa henne med. Sen så ska jag naturligtvis vara med ELLA! :D Jag gjorde en liten överraskning åt henne igår som hon fick se när hon kom hem ;)

Det är väldigt kallt ute idag så nu har jag satt på motorvärmaren så ska jag ta med mig barnen på byn och handla lite. Annelie hade bakat så goda muffins i torsdags så jag tänkte att jag skulle försöka ge mig på att baka lite idag. Det var ju så längesen :)


Ha en bra dag alla flickor och pojkar :)

Kommentarer

  • bengt-åke säger:

    Men herregud vad du putar med läpparna, unga dam!! ;)

    2011-02-19 | 17:37:57

Kommentera inlägget här: