Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Min pojke

Kategori: Allmänt

Han ställer sig upp överallt! Han vill inte leka längre med sina leksaker utan ställa sig upp mot exakt allt han kommer åt :) Han har blivit så stor. Snart blir han 1år Fattar inte vart tiden har tagit vägen? Och snart ska han börja på dagis och det ska bli roligt men samtidigt så tycker jag att han är så liten. När Michelle skulle börja så tyckte jag inte allt att hon var så liten som jag tycker han är. Nu jämför jag honom med Michelle och jag inser att han alltid kommer vara min lilla bebis :P



Idag är det jätte kallt så Michelle fick stanna hemma ifrån dagis idag. Nästan 30- ute och jag hade inte haft någon motorvärmare i så det fick bli såhär. Men inatt så ska jag ha i den så bilen är varm i morgon :)
Vet inte vad vi ska hitta på idag. Skulle ha varit på dollar och lämna tillbaka gardinerna som var elledes för korta sen så måste jag handla någon middag! Min mamma och Kåre ska äta hos oss i flera dagar nu efetrsom dom inte har någon kök då dom har köpt ett helt nytt :)
Kanske jag ska handla korv :P Gott!

Kommentarer

  • Tina F säger:

    Han är verkligen jätte söt !!

    Mattis föröker redan att ställa sej upp om han får tag i ngt som kan hålla hans balans, bara han har ngt att hålla i sej med så står han och tar nått steg fram o tillbaka. Så fort dom utvecklas, man hinner ju knappt med :)

    2011-02-27 | 13:36:30
    Bloggadress: http://mattismamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: