Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ehhehe

Kategori: Allmänt


Ella nu vart jag less på mingamla design så jag tog bort den! Sorry!

Ne men du får gärna göra en ny fin till mig eftersom jag är lte efterbliven eller något så fattar inte jag hur man gör! Försökte men satt mest och såg dum ut och fatta nada!

Inatt så har jag sovit i många härliga timmar. Jag och barnen har varit och fika med Lisa & Johan. Super gott var det med.

Snart så ska vi åka till svärmor och käka middag. Tror visst det var någon som fyllde år :) Så kanske blir det lite tårta ;)

Undra vad man ska hitta på i helgen då? Verka inte var något roligt väder och det sög ju!

Och jag längtar så mycket tills jag ska åka till stockholm! Träffa syrran Anna och Moa! Åh så roligt vi ska ha det!

Fick bli så att vi Michelle får stanna hemma då vi bara ska vara där itvå dagar. Jag vill ju verkligen träffa och ungås med damerna där nere, HAr vi med henne såmåste vi stanna på hotellet från sju och så kul är det inte att sitta inne på ett rum hehe :)

Hon får följa med någon annan gång :)

Nä om man ska ta tag i trasan och torka bordet som jag hade tänkt att göra redan igår haha! Bättr e sent än aldrig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: